reede, 30. september 2016

ÖÖKOOL 2016

Annabel
Öökooli tuli meile Martti Hallik kes on Eesti yotuber. Ta õpetas meile kuidas alustata youtubiga. See oli väga äge ja ta rääkis oma elust natuke . Meil oli seitse laborit. Mina käisin liikluslaboris kus me tegime helkureid. Siis ma käisin pop -padi laboris kus me vaatasime filmi ja vaatasime kuidas popkorn plahvatab ja me saime ka popkorni süüa. Köögilaboris me tegime igasuguseid katseid. Esimene katse oli et me pidime vee panema kahte kaussi. Siis me panime söögisooda ja vaatasime kumb tuleb vee pinnale ja meie katse tuli välja. Kui meil olid kõik katsed tehtut siis meile tui Marti Hallik. Kui Martti oli juba minemas algas meil disko. See oli vinge . Siis läksid mõned klassi ja me mängisime ja vaatasime ka igasuguseid videoid. Me olime väga väsinud ja kõik läksid kell 1 magama.

Karolin
Öökool oli väga lahe. Mulle meeldis see labor kus me tegime ise ulmefilmi ja mulle meeldis ka  see labor kus me tegime helkurit. Ma käisin kromatograafia laboris. Seal oli väge lahe. Seal laboris olid meie vilistlased . Kell 10.00 tuli meile Youtuber Martti Hallik. Ta räägis kuidas ta sai youtuberiks ja et kuidas ta alustas. Mina sain Marttiga selfi teha. Kui Martti Hallik ära läks, siis algas meil disko ja mina ka läksin sinna, aga ma olin ka klassis.


Liisa-Lotte
See öökool oli väga lahe ootasin  seda väga. Mulle meeldisid kõige rohkem sel aastal laborid. Mina käisin köögilaboris, liikluslaboris, pop-padia laboris. Need kõik laborid olid väga lahedad. Meil käis rääkimas üks Eesti youtuber Martti Hallik. See oli nii lahe. Ta rääkis meile oma teekonnast youtubes ja et kuidas ta alustas. Ta õpetas ka et kui tahad oma kanali teha siis on sul selle jaoks vaja ära õppida monteerimine siis saad alles alustada kui see on õpitud. Õhtu söögiks olid meil makaronid ja peale söömist tuli disko kõik tanatsisid. Meil klassist mõndadel olid ka helendavad käevõrud. Laborites oli lahe. Köögilaboris tegime köögiga seonduvaid katseid. Minu lemmikkatse oli see kuidas nagu sa panid pudelisse söögisoodat ja äädikat ning toiduvärvi ja siis see purskas. Käisin veel liikluslaboris seal tegime moodsaid helkureid. Alguses läks minu oma katki aga siis tegi meie vilistlane Marta mu helkuri terveks. Käisin ka pop padja laboris. Seal tegime popcorni ja meile räägiti et pop korn on tervislik kui seda õigesti teha.


Sten
Öökool oli ülimalt tore. Käisin ulmefilmi laboris ja kromotograafia laboris ja viimane oli  rallisõidu labor.  Pärast läksin koos Mairoga diskole. Oleks tahtnud minna veel pop-padi laborisse ja robolaborisse. Siis enne diskot tuli meile külla youtuber Martti Hallik sain teha temaga selfit ja sain ta autogrammi. Ta rääkis ka meile millal ta hakkas youtuberiks. Kromotograaia laboris tegime nii et  me panime 1cm kõrgusele kriidile vildikaga riba mina tegin lilla ja rohelisega ja selle põhimõte oli et värv lahustus erinevateks toonideks. Teisena tegime sama põhimõttega ainult et see oli paberi peal ja seda oli huvitavam vaatata kuna siis sa ei pea nii kaua ootama.

Kerli
Öökool oli ülilahe sest me olime väga kaua üleval. Järgmine kord võiks disko kesta kella 3ni sest siis saab klassis kauem üleval olla. Mulle meeldis liikluslabor, kromatograafia ja robolaboratoorium ma tahtsin minna pop-padi laborisse kuid kõik kohad olid täis. Mulle kõige rohkem meeldis liikluslabor. Kõige ägedam hetk oli siis kui tuli youtuber Martti Hallik see oli lihtsalt nii lahe hetk. Ma õppisin seda et kui keegi küsib kellegi käst siis tuleb vaikselt olla sest ta võib hästi vaikselt küsida ja siis sa võid sama asja küsida. Õhtusöögiks oldi makaronid hakkliha ja ketsupiga. Me läksime peale 00.00 klassi aga me läksime osade tüdrukutega varem magama. Hommikul oli hommikvõimlemine ja jalad olid väga valusad ja kuime jooksime siis enam ei valutand. Kõige kõige ägedam hetk oli üldse lõbutseda. Mulle meeldis see väga väga, see oli lihtsalt nii lahe.


Mairo-Johannes
Öökool oli tore ja diskol ei olnud viga aga üks 1. klassi poiss jooksis mulle otsa. Magada eriti ei saanud, ja laboreid oli seitse aga kõik said kolm laborit valida. Mina valisin liikluslabori, ulmefilmi, mis ei olnud üldse ulme, ja viimasena käisin rallisõidu laboris. Ma oleks tahtnud veel käia pop-padi laboris. Me nägime Eesti ühte tuntumat youtuberit Martti Hallikut ja kui ta uksest sisse tuli siis kõik lihtsalt karjusid ajudeta väljaarvatud mina. Mõnedes laborites olid meie kooli vilistlased abis. Sten laiutas minu voodi peale ja kui pakkimise aeg tuli ma aitasin Steni magamiskoti kokku panna. Kui me kahel päeval sööklas sõime olid lauad minid.


Carina Mae
Selle aasta öökool oli väga väga lõbus.Ulmefilmi labor oli mega lahe, ma vahepeal hakkasin kartma neid filme. Laboreid oli 7 aga sai käia ainult 3 laboris.Ma väga tahaks et järgmine aasta saaks rohkem laboreid külastada. Pop-padja labor ol ka väga lahe me saime sealt popcorni. Mulle meeldis kõige rohkem ulmefilmi labor. Mina käisin ulmefilmi laboris, kromatograafia laboris ja pop-padja laboris. Ma sain kromatograafia laborist 3 kleepsu ja ulmefilmi laboris oli väga äge. Me vaatasime õudusfilme ma natuke kartsin aga tegelikult olid need filmid naljakad. Ma sain teada et kui sa teed popcorni panni peal siis on need poole tervislikumad. Me läksime magama kell 1:00. Ma pole varem nii kaua üleval olnud. Meie kooli tuli Martti Hallik ta on üks Eesti tuntumaid youtubereid ja kes tahtsid said Marttilt autogrammi ja pilti. Meie kooli võiks järgmine aasta ka üks  youtuber tulla. Ma  oleks tahtnud minna veel köögi- ja liikluslaborisse. Meie kooli vilistlased Eva-lotta ja Anete aitasid läbi viia kromatograafia laborit. Discol oli ka väga tore, kuid osad esimese ja teise klassi lapsed jooksid ja see oli väga ebameeldiv, aga muidu oli kõik väga lahe. Ma ootan juba väga väga järgmise aasta öökooli.


Emili
See oli nii lahe. Järgmisel hommikul olid kõik nii kurvad ja väsinud. Kuigi õhtul koolis olid kõik nii elevil. Meie klassi tutvustus oli väike näidend. Mina pidin olema nipsakas proua. Nägin väga cool välja sest õpetaja Margit värvis mul silmi ja tegi ka laineriga. Näidend läks hästi. Mina käisin kromatograafia laboris. Seda tegid meie kooli vilistlased Anete ja Eva-Lotta. Seal tegime kriidi peale vildikaga kriipsu aga vette kriidi kriipsu ei tohtinud panna. Siis nägime mis värvidest see vildikas koosneb. Tegime ka muid katseid. Käisin ka Pop-padis. Pop-padis panime traadi otsa pop korni, pihlakaid ja rosinaid. Vaatasime ka plaaneetidest videot mis oli väga naljakas ja sain teada et popkorn on tervislik kui sinna mitte palju soola panna. Siis käisin ka ulmefilmi laboris. Seal oli päris õudne. Vaatasime natuke õudusfilme ja seal olid ka KOLETISED. Tegime ka ise väikese õudusfimi. Siis käisime söömas. Sõime makarone hakklihaga. See oli hea. Appiiii!!!! ja siis tuli Martti Hallik. Ta rääkis kuidas alustada youtube videote tegemist. Vaatasime kelle üheni jänku Jussi. Kuigi mitte kellelgi ei tulnud und.


Laura
Öökool oli väga lahe. Mulle meeldis pop padi. Oli 7 laborit, aga mina sain ainult 3 käia ja mina käisin liikluslaporis, Pop - padis ja Kromatograafias. Ma tahan et Martti Hallik tuleks veel ja teised Youtuberid näiteks Maria Rannaväli tuleks ka meile külla. Disko oli ka lahe. Ma tahtsin veel käia ulmelaboris. Mina jäin magama 1.00. Ma olen varem nii kaua üleval olnud ma olin esimest korda öökoolis. See oli väga lahe. Ma ole ka olnud kella 6.00 üleval. 



Mariliis
Mulle meeldis öökool. Meil oli laborid. Laboreid oli 7 aga valida sai 3. Mina käisin liikluslaboris, köögilaboris ja värvide kromatograafia laboris. Kõie ägedam labor oli liikluslabor. Seal  tehti helkureid. Meile tuli öökooli youtuber Martti Hallik. Ma oleks tahtnud minna laborise pop-padi. Me tegime kromotograafia laboris kriiti niimodi et tegime kriidile vildikaga ja panime vette. Me saime hamstri enda klassi ööseks. kell 22.30 hakkas disko. Enne seda me mängisime tõde ja tegu. See oli põnev. Ma võtsin diskole helendavaid pulki kaasa. Mulle meeldis öökool. See oli väga äge. Me läksime kell 1.00 magama. Me tegime köögilaboris katseid. Vulkaani katsed, muna kased, rosina katsed ja viinamarja katsed. kell 21.00 oli söömine me sõime makarone hakklihaga. See oli hea.

Grete-Ly
2016. aasta öökool oli väga lahe! Meil käis külas Eesti youtuber Martti Hallik. Kokku oli  seitse laborit, mina käisin kolmes laboris. Ma käisin kromatograafias, liikluslaboris ja köögilaboris. Mulle meeldis kõige rohkem köögilabor. Seal sai teha ägedaid katseid toiduainetega, näiteks sai seal rosinaid vees tantsima panna ja vaadata kuidas reageerib muna soolases ja tavalises vees. Liikluslaboris saime teha endale ilusa helkuri ning kromatograafia laboris tegime endale ilusa värvilise kriidi. Laboreid tegid ka meie kooli vilistlased. Siis toimus disko. Olin veidi diskol ja siis läksin klassi. Öösel kui kõik magasid tuli hästi tugev vihm. Hommikul kui helises tunnikell, ärksid kõik üles ja läksid hommikuvõimlemisele.


Sten-Martin
Mina ei saand öökoolis osaleda. Ma oleksin tahtnud käia liikluslaboris ja rallilaboris. Ma oleksin tahtnud diskol olla ja olla üleval  24.00 kuni kell 5.00.


1 kommentaar: