reede, 8. mai 2015

Meie muljed õppekäigust

Karolin 
Mulle meeldis Paide ajakeskuses käia ja meeldis veel sepikojas käia. Mulle ei meeldinud eriti Paide ajakeskuses. Eriti vaadaata neid filme. Mulle meeldis veel käia muuseumis. Seal oli väga lahe. Mulle meeldis kuivatatud vihmausse süüa. Tahaks minna jälle Paide ajakeskusese. Mulle meeldis väga see reis.


Lisette
Me käisime  smuutisid tegemas  ja Paide ajakeskuses.  Ma õppisin kuidas smuutisi teha ja ma sain sellest  aru ja ma teen seda kodus ka. Reis läks hästi. Käitusid kõik väga hästi.


Kerli
Mina õppisin maitseid tundma. Aga mulle meeldis smuuti. Ja selle koha nimi on Kadarbiku talu ja Paide ajakeskuses ja sepikojas ja veel paide muuseumis. Mina nägin lambaid ja käitusin hästi. Ja mina sõin kõvaks läinud vihma usse. Ja mina tahaksin minna reisile Soome ja Tallinna sest ma tahan sinna minna sellepärast et ma olen nendes kohtates käinud.


Mariliis
Mull meeldis käia Paide ajakeskuses. Veel mulle meeldis ajamasinas käia. Minu arust käitusid kõik  väga hästi. Ma nägin lambaid. Me maitsesime erinevaid smuutisid. Mina õppisin mis oli vanal ajal. Mina tahaksin veel mina Paide aiakeskeskusesse.


Liisa-Lotte
Mulle meeldis kõige rohkem kui saime Kadarbiku talus enda lemmiku smuuti valida. Põnev oli see kui olime Paide ajakeskuses. Igav oli sepikojas. Käituti väga hästi. Paide aja keskuses oli ajamasin. Paide muuseumis oli vahva ja saime katsuda karu topist ja süüa kõvaks läinud vihmausse. Bussi sõit oli rahulik ja vahva. Õppisin kuidas tehakse piiritust. Nägin erinevaid vana aja filme. Tahaksin veel minna Tondi saarele.


Sten
Ma käisin Kadarbiku talus,  ajakeskuses,  sepikodas ja muuseumis. Ajamasin oli lahe torni otsas mulle meeldis väga.


Emili
Me käisime Kadarbiku talus, Paide ajakeskuses, sepikojas ja Paide muuseumis. Nägin Kadarbiku talus oranže mulle ja Paide muuseumis loomade topiseid. Õppisin asju maitsma. Proovisin kuivatatud vihma usse ja peedi smuutit. Mulle ei meeldinud peedi mahl ja pogandi mahl. Põnev oli tõllaga sõita.Igavat polnud midagi.Kõige rohke meeldis mulle Paide linnus.Käituti päris hästi.Ma tahaksin minna veel Saaremaale.


Mairo - Johannes
Ma käisin Kadarbiku talus, Paide ajakeskuses ja sepikojas.Mulle meeldisid kõik kohad kus me käisime. Kui me tagasi sõitsime siis ma istusin üksi aga minnes ma ei olnud üksi.Ma tahan veel minna vaatama masinate mootoreid.


Laura
Me käisime Kadarbiku talus. Väga tore. Ma õppisin  väga. Ja me saime smuutit. Kõik lapsed sait smuutit. Ma tahaksin minna veel küünlaid tegema. Mulle meeldis teha smuutit. Ja ma sõin vihmausse.


Carina Mae
Me käisime Paide ajakeskuses. Igav oli sepikojas. Käituti hästi,aga mõni laps trügis pidevalt. Ma tahaks veel minna Kadarbiku tallu. Me saime proovida Kadarbiku talus smuutisid. Ma nägin looma topiseid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar