pühapäev, 29. mai 2016

Võtame aasta kokku - 2. klassi viimane digipäev

1. Korrasta oma eesti keele lugemik - võta paber ümbert, kontrolli, kas nimi on sees ja et vahel poleks pabereid jms. Võta lugemik teisipäeval kooli kaasa.


2. Digipäeva ülesanne kõikidele.
Mõtle möödunud kooliaastale, oma 2. klassis käimisele. Sirvi meie klassi blogi, lehitse päevikut. Vaata lisasin pildid blogi paremasse serva (nutivahendiga vaadates ava veebivaade lehe alt servast)Tuleta meelde, mis aasta jooksul toimus.
Nüüd kirjuta jutuke 
Minu 2. klass

Kirjuta, mis toimus, mis oli uus ja huvitav, mis meeldis, mis oli põnev või ootamatu, mis oli raske või mis sulle ei meeldinud. Mida tahad, et oleks ka 3. klassis.
Mis oli koolis huvitavat, mis oli klassis head või halba.

Jutu võid kirjutada käsitsi vihikusse või korralikule paberile, trükkida arvutis ja saata mulle meilile või tuua kooli mälupulgal (palu vanemate abi otsustamisel, kuhu kirjutada).

Tuletame meelde, kuidas sellist jutukest kirjutada.
- Sirvi blogi ja päevikut, mõtle möödunud aastale.
- Lauseid koostades mõtle enne lause läbi ja siis kirjuta.
- Võid teha esmalt mustandi ja seejärel puhtalt ümber kirjutada.
- Tee jutule väike sissejuhatus, seejärel kirjuta jutuke ja lõpuks väike kokkuvõttev lause või lõik.
- Loe kõik hoolega üle ja kontrolli, kas kõik on õige.

3. Digipäeva ülesanne kodus õppivatele lastele 
Koosta klassiõhtu viktoriini jaoks 5 küsimust möödunud kooliaasta sündmuste ja ürituste kohta. Kasuta taas blogi ja oma päeviku abi, sealt leiad aasta jooksul toimunud tegevused.
Veel koosta 5 küsimust 2. klassis õpitu kohta. Kasutada oma inimeseõpetuse, loodusõpetuse ja matemaatika tööraamatuid ja lugemikku.Meenuta ka kehalises, muusikas ja ujumises õpitud teemasid. Võid küsimused kirjutada esmalt paberile.

Küsimustest tee LearningApps keskkonnas mäng (parool on päevikusse kleebitud). Seekord kasuta kindlasti, kas valikvastustega mänge, miljonimängu või mitmikvalikuga viktoriini. KINDLASTI JÄLGI, ET MÄNG SAAKS SALVESTATUD (vajuta lõpeta ja seejärel salvesta).


Kontrolli üle, kas kõik vajalik sai tehtud. 
* Võimlejatel jutuke ja klassiõhtu plaanid.
* Kodus õppijatel lugemik korda, jutuke ja viktoriiniks mäng.

neljapäev, 28. aprill 2016

DIGIPÄEV 29. aprill


Digipäeva ülesannete täitmiseks otsi üles oma reisivihik ja võta ka kirjutusvahend.
 Suhtu ülesannetesse tõsiselt, loe hoolega töökäske ja ole nutikas! Ära kiirusta, vaid mõtle veel kõik läbi, ehk jäi eile midagi kirjutamata. Siis saad täna veel vihikusse juurde kirjutada. Vihik võta esmaspäeval kooli kaasa.

KUI VAJAD ABI, SIIS KÜSI SIIN



1) KARJÄÄRIPLANEERIMINE - AMETID
 Mõtle veel läbi eilne päev ja täienda vihikus ametite nimekirja. Mõtle veel läbi, missuguseid ameteid eile reisil kohtasid. Nüüd täida ülesanne siin - LINK

2) KESKKOND - ERINEVUSED MAAL JA LINNAS
Pane padleti seinale kirja üks lause, mille poolest linna ja maa keskkond erinevad või sarnanevad. Enne kui kirjutad loe läbi teiste kirjutatud tekst ja proovi kirjutada nii, et sa sama asja ei kirjutaks.
PADLET

3) ETTEVÕTLIKKUS - RAHA KASUTAMINE
Panid eile kirja kõik oma ostud ja rahakulu. Kontrolli, kas vihikusse sai kõik kirja.
Nüüd mõtle ise 2 tekstülesannet kasutades oma eilseid oste.Võid kasutada liitmise, lahutamise, korrutamise või jagamise tehet. Jälgi, et tekst oleks arusaadav ja et oleks küsimus.
Võid alguses ülesande vormistada reisivihikusse, siis kontrolli sõnastust ja seejärel trüki oma ülesanded SIIA.

4. TEABEKESKKOND - KAVA, VOLDIK, REKLAAM
Vaata üle oma eile kogutud reklaamid,voldikud, kuulutused vm. Vali neist välja üks, mis tundub sulle kõige huvitavam. Loe läbi, mis on sinna kirjutatud.
Koosta loetud lehe kohta kolm küsimust, millele peab klassikaaslane vastused leidma. Võta kaasa paber, mille järgi küsimused koostasid. Kirjuta küsimused oma tabeli lahtrisse SIIA. 

5. INNOVATSIOON - UUS ASI
Panid vihikusse kirja kas
- uue koha, mida külastasid
- uue asja, mida nägid
- uue tegevuse mida tegid
Pane see asi kirja, aga kirjuta ja kirjelda natuke pikemalt ja täpsemalt seda uut asja.
Kirjuta SIIA


6. TURVALISUS - OHUD REISIL
Oleme inimeseõpetuses rääkinud turvalisusest. Võid oma tööraamatust neid peatükke veel uurida. Mõtle veel üle eilne reis ja vajadusel kirjuta vihikusse juurde. Nüüd trüki ohud, mida märkasid SIIA. Trüki kõik oma vihikust, ka siis kui teised on samasuguse asja juba kirjutanud. Võid kirjutada iga ohu olukorra lühidalt ühe-kahe sõnaga.