teisipäev, 25. oktoober 2016

Õppekäik Tartu Ülikooli Kunstimuuseumi




Käimas on laste ja noorte festival "Avatud mänguväljad". 
2016. a toimub festivali põhiprogramm “MERE LOOD” ehk mängujuhisega muuseumide, külastuskeskuste ja raamatukogude avastamine 15.10 – 06.11 Tallinnas, Tartus, Haapsalus ning nende linnade piirkonnas. Festivali ajal on põhiprogrammis osalevates muuseumides kasutusel mängujuhised, mis suunavad läbi tegevuste ja mängude näitusi avastama. Muuseumid on ühinenud mänguväljadeks ning igale mänguväljale vastab oma alateema ja tinglik vanuseaste. Tuleb vaid üles leida need muuseumid, kus sinule sobiva raskusastmega mängujuhised sind ootamas on ning jälgida, millal saab muuseumisse minna.
http://avatudfestival.ee/et/esileht/




3. klass külastas enne vaheajale minekut Tartu Ülikooli peahoones asuvat kunstimuuseumi.
Sealne programm oli mõeldud 7-10-aastastele lastele.
Mängujuhise abil sai asuda rännakule üle Vahemere egiptusesse. Koos egiptuse poisiga sõita mööda Niiluse jõge, avastada iidse Egiptuse püramiide ja loodust ning tutvuda inimeste elu ja surmaga. Saada osa põnevatest muististest ja kultuurist.
http://avatudfestival.ee/et/manguvaljad/tartuylikoolikunstimuuseum/



Soovitame ka kõikidel teistel koos pere või klassiga avatud mänguvälju külastada. Meie õppisime tänu toredale voldik-töölehele ise tööjuhiseid lugema ja loetust arusaama. Tegutsema vastavalt juhisele. Ise uurima ja avastama, koostööd tegema ja palju muudki.

3. klassi õpilased andsid õppekäigust ülevaate ja oma hinnangu. 

Kui me käisime muuseumis, siis mulle meeldis seal see kõige rohkem kui me pidime liiva seest otsima kujundeid. Mulle meeldis ka see kui me tegime laevu ja pidime sellele ka nime panema ja pärast märgi joonistama. See õppekäik meeldis mulle väga. Ma soovitan seda teistele ka.

Karolin

Meie klass käis Tartu Ülikooli kunstimuuseumis. See oli üks koht paljudest avatud mänguväljade festivalil.
Kunstimuuseumis anti meile voldik, mis oli nagu töövihik. Kunstimuuseumis saime igasuguseid ülesandeid teha. Me saime voltida, joonistada, nuputada, kunstiteoste kujusid jäljendada, lauamänge mängida, liiva seest kujusid otsida jne. Mina leidsin liiva seest Thothi. Aga kahjuks ei jäänud ta tähendus mulle meelde.
Seal oli tõesti väga huvitav tore ja põnev. Ülesanded mida tegime olid põnevad. Mulle meeldis väga.

Emili

Me käisime Tartu kunstimuuseumis. Me osalesime mänguväljal "Mere tagant tulnud" ja me pidime ülesandeid tegema. Ülesanneteks olid laeva meisterdamine, laeva nimede mõtlemine, kujude jäljendamine jne. Me otsisime ELAVA liiva seest kujukesi, mina leidsin anubise. Ma sain teada, et 2 Egiptuse kivi on sama rasked kui 1 elevant. Mulle meeldis õppekäik väga.

Mairo-Johannes



Kunsti muuseumis oli väga tore. Need ülesanded olid ägedad. Eriti meeldis mulle liivast kujude otsimine. Seal oli 18 ülesannet. Mulle meeldisid ka Kreeka kujud. Me võiks järgmine kord ka minna. Kui pidi ühe amuleti laevale joonistama, siis mina joonistasin Djedi. Djed tähendab stabiilsust. Sarkofaagi panduna kindlustab, et muumia taas ellu ei ärkaks. Ma õppisin laeva meisterdama.
Mariliis


Mulle väga meeldis see õppekäik. Ma väga loodan, et peale vaheaega jõuame veel mõnda muuseumi minna. Mulle meeldis püramiidi meisterdada. Ma meisterdasin paati esimest korda. Mulle ei meeldinud paati meisterdada kuna see oli natuke raske :( Aga muidu oli see õppeläik väga tore!!!!!!!!!!!!
Carina Mae

Meie klass käis õppekäigul Avatud mänguväljade festivalil. Meie külastasime Tartu ülikooli kunstimuuseumi, teemal "Mere tagant tulnud". Mulle väga meeldis see õppekäik! Tore oli see, et saime teha koostööd. Õppekäigul pidime täitma Egiptusega seotud ülesandeid. Mulle meeldis voltida paberist laeva ning sain ka teada Egiptuse amulette. Näiteks on olemas selliseid amulette nagu Horose silm ja Skarabeus. Ütlen veel kord, see oli lahe!
Grete-Ly


Mulle väga meeldis õppekäik muuseumisse . Mulle meeldis kõige rohkem jäljendata Vana-Kreeka kujusid .Samuti oli tore mõistatada laevade nimesid. Me arvasime et Jõmmu on Fregatt . Väga vahva oli liiva seest otsita kujusid. Mina leidsin Bastet, ta on Ra tütar.

Annabel





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar