esmaspäev, 14. november 2016

Kes on kelle isa?

Minu isal on prillid. Ta ehitab ta on hea remontija. Tema on nii kondine aga tore .Ta on heasüdamlik ja talle meeldib ehitada ja ta on väga töökas.

Minu isal on mustad juuksed ja habe. Minu isa ei ole peaaegu mitte kunagi kuri. Ta käib minu ja minu vennaga tihti väljas söömas. Tal on hea meel alati kui ta mind ja venda näeb. Hommikuti sööb ta võileiba. Õhtuti ta vaatab ta telekat. Ta käib iga nädalavahetus meie juures. Alati kui mul või minu vennal on probleem aitab ta meid. Mulle meeldib minu isa sest ta on väga väga tore!

Minu isal on prillid. Tal on pruunikad juuksed. Talle meeldib õhtul õues olemine ja veini juua . Talle ei meeldi  koeraga mängida. Ta teeb palju tööd.Talle meeldib kaua magada.Talle ei meeldi sporti teha aga minu küll . Ta armastab väga suuri praade. Minu isa on väga kallis mulle ja armas ma armastan sind issi. 

Minu isa on väga tore. Ta on kiilakas ja ta on pidevalt tööl. Tema lemmik tegevus on töötada
ja mulle meeldib ta. Mulle meeldib ta selle pärast, et ta on heasüdamlik ja hooliv. Minu isal on ka habe mida ta ei taha mitte kunagi maha ajada. Kui ta töölt koju tuleb läheb ta kohe koos empsiga Tartu. Minu isale meeldib vaadata spordi saateid ja spordi uudiseid. Kõige rohkem teda huvitab minu arust jalgpall. Mulle meeldib ta väga!

Minu Isale meeldib remontida masinaid. Minu isa käib ka vahel koeraga jalutamas. Minu isal on pruunid silmad ja pruunid juuksed. Ta vaatab tihti telekat. Talle meeldib ujuda. Talle meeldib ka kassiga mängida. Talle meeldivad viinerid ja kartulipuder. Ta vaadab tihti korvpalli. ta on väga hea. Minu isale meeldib jäätis, šokolaad jah vahvlid. Talle meeldib kala püüda.   


Minu isal on prillid. Tal on pruunid juuksed. Talle meeldib laulda ja pilli mängida. Tema lemmik söök on ühepajatoit ja magusutoit pannagotta. Ta lemmik jook on coca-cola. Tema lemmik värv sinine. Lemmik spordiala on korvpall. Talle meeldib ka kala püüda. Telekast meeldib talle vaadata korvpalli. Talle meeldib süüa teha eriti magustoite. Talle meeldib reisida. Ta on heasüdamlik. Teistsugust isa ei tahaks ma kunagi. Ta on kõige parem isa.

Minu isale meeldib traktoreid parandada. Minu isa lemmik söök on lamba liha. Tema lemmik värv on must, valge ja sinine. Talle meeldib väga telekast uudiseid vaadata. Tal on väga palju loomi näiteks kass. Talle meeldib mängida perega kaarte. Minu isal ei ole habet. Kui ta töölt tuleb siis ta käib poes läbi. 

Minu isa teeb palju trenni. Ta oskab väga hästi mürada ja mängida ja kõige paremini oskab ta hästi kõditada. Temal on mustad prillid. Mu issi on väga tore ja tal on väga tore laps talle meeldib vaadata foxlife kanalilt skorpioni ja ta oskab imelisi vahvleid ja kisselli ja manna vahtu. ta on teistega väga sõbralik. Ta on maailma parim isa.

Minu isa remondib asju.Ta on keskmise kasvuga ja talle meeldib puhata. Minu isa on tegja. Tema lemmik laul on häpi. Minu isa on üks tore paps, tal on väga tore laps. Talle meeldib ka trifti teha. Ta meeldib mulle väga väga väga.

Minu isa on suur ja paks. Talle meeldib kalal ja jahil käia. Minu isal on habe. See on pruuni värvi. Tema juuksed on ka pruuni värvi. Ta eelistab ketšupi asemele hapukoort. Ta käib öösel ringi ja sööb. Kui mina tulen tunnistusega millel on viied, siis ta ütleb, et see on igav. Talle meeldib looma saateid vaadata. Minu isa on tore ja lahe. Ta on väga tugev. 

1 kommentaar: