kolmapäev, 5. oktoober 2016

DIGIPÄEV 6. oktoober

Kui jääd digiülesannetega hätta helista mulle 52 23 253

MATEMAATIKA

  • Vaata kas tööleht 2A on lõpetatud. Kui ei ole, siis tee see ära.
  • Mängi veel klassi blogilt 100 piires arvutamise mänge. Arvutamine peab olema õige ja kiire.
  • Kui oled piisavalt treeninud ja korranud siis alles tee Miksikeses matemaatika Onkont Liitmine, lahutamine, avaldis. Enne vastuste saatmist kontrollli kõik üle. (Miksike - MinuMiksike - Minu Onkontid)

EESTI KEEL
  • Korda klassi blogilt häälikuühendite ülesandeid
  • Mine oma postkasti ja vaata, ma olen saatnud sulle kirja. Vasta minu kirjale.
  • Hakka juba lugema oktoobrikuu kohustuslikku raamatut. Võisid selle valida nende raamatute hulgast. Vajadusel külasta raamatukogu ja laenuta see raamat omale.

VASTAMINE 17. oktoober
E. Valter „Kuidas õppida vaatama”
Pervik „Tähenärija ja Kriksadull”
Pervik  „Kallis härra Q“
E. Raud „Naksitrallid“
Pervik „Kunksmoor”
 O. Luts „Nukitsamees“
J. Rannap „Nublu”

  • Mine internetis LASTEJAAMA lehele. Uuri, mis sellel lehel põnevat leidub. Koosta 4 küsimust, millele saab Lastejaama lehelt vastuse. Saada need küsimused mulle e-mailiga. Kindlasi mõtle, kuidas sa õpetajale e-maili saadad, kuidas kirja alustad ja lõpetad jne. Minu meiliaadress on astrid.kulaots@konguta.edu.ee

  • Eile oli õpetajate päev. Mõtle omadussõnu ja kirjuta õpetajate kohta vähemalt 3 omadussõnu SIIA.
PEA MEELES! 
Kirjuta ainult omadussõna, ära kirjuta lauset.
Kui oled ühe sõna ära kirjutanud, siis vajuta enter klahvi või hiirega Submit.
Proovi ise sõnu mõelda, mitte teiste pealt maha vaadata!


MUUSIKA

Leia õpetaja Merilini blogist 3. klassi ülesanded LINK

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar